ee, telefon: 6943500 Ettepanekute ja kaebuste esitamise ning lahendamise kord OÜ Aarikas
Asutusest      Teenused      Kontakt      

Ettepanekute ja kaebuste esitamise ning lahendamise kord OÜ Aarikas

Ettepanekutega ja kaebustega tegelemise eesmärk on tagasiside kogumine, asutuse teenuste kvaliteedi parandamine ning klientide, nende lähedaste ja seaduslike esindajate ning koostööpartnerite ja külastajate rahulolu tagamine.

 

Ettepanekute ja kaebuste lahendamine

  • Ettepanekute ja kaebuste esitamise õigus on kõigil asutuse klientidel, nende seaduslikel esindajatel, lähedastel, koostööpartneritel ja külastajatel.
  • Ettepanekuid ja kaebusi saab esitada ainult kirjalikult.
  • Kirjaliku kaebuse vormi või ettepaneku võib lasta vastavasse postkasti, mis asub Rävala pst 8 fuajees või edastada asutuse juhatajale, vajadusel/soovil spetsialistile või administraatorile.
  • Suuliselt võib kaebuse esitada ainult vahetule spetsialistile ning eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ning probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlemist.
  • Suulisi kaebusi ei registreerita.
  • Kirjalike ettepanekute ja kaebuste esitamiseks vormi saamiseks pöörduda  teenuse osutaja poole.
  • Kõigile kirjalikele ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödudes ettepaneku või kaebuse registreerimisest, avaldajale sobival viisil.
  • Kirjalikke ettepanekuid ja kaebusi menetleb asutuse juhataja või juhataja poolt määratud isik, kaasates asjasse puutuvaid isikuid.
  • Juhataja teeb üks kord kvartalis üldkoosolekul lühikokkuvõtte esinenud kaebuste kohta ning kaebuste lahendite kohta.
  • Kõik kaebuste vormil esitatud kaebused kogutakse lahendamise järgselt kaebuste lahendamise kausta.
  • Kaebuste lahendamise kaust asub juhataja kabinetis.
  • Ettepanekud ja kaebused võetakse arvesse asutuse töö korraldamisel ning tegevusplaanide koostamisel.
  • Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei registreerita ega menetleta üldises korras. Kui ettepanek või kaebus on arusaadav ja põhjendatud, siis antakse see tutvumiseks ja arvestamiseks  asjasse puutuvale spetsialistile.

Kaebusi saab esitada:

OÜ Aarika,  e-post: ; telefon: 6 620 068; 56 296 019
Eesti Haigekassa Harju osakond, e-post: , telefon 16363, välisriigist helistades +372 669 6630.
Terviseamet, e-post: kesk.terviseamet.ee, telefon: 6943500

Registreeru vastuvõtule siin või helista 56 29 6019; 6620068

VASTUVÕTT
Registreeru vastuvõtule kohapeal, helistades või e-maili teel E.-R. 9.00-17.00

KONTAKT
Rävala pst 8-C 110, 10143 Tallinn
E-mail
Kontaktnumbrid (+372) 5629 60 19;
6620068

Kodulehtede valmistamine aara.ee

Ettepanekute ja kaebuste esitamise

Ettepanekutega ja kaebustega tegelemise eesmärk on tagasiside kogumine, asutuse teenuste kvaliteedi parandamine ning klientide, nende lähedaste ja seaduslike esindajate ning koostööpartnerite ja külastajate rahulolu tagamine Ettepanekute ja kaebuste lahendamine Ettepanekute ja kaebuste esitamise õigus on kõigil asutuse klientidel, nende seaduslikel esindajatel, lähedastel, koostööpartneritel ja külastajatel

Ettepanekute ja kaebuste esitamise ning lahendamise kord OÜ Aarikas

www.aarika.ee Copyright © 2014-2015 AARIKA OÜ